21.7.2013

Tulella leikkimistä


Pitkästä aikaa olin yötä kaupungilla. Nyt onkin sitten muutama tunti ihan omaa aikaa. Mummi on muualla hoidossa koska olin tekemässä yövuoron viime yönä. Katselen leffaa, pesen pyykkiä ja samalla siivoilen. Noin kolmen tunnin päästä pitäisi lähteä takaisin mökille. Oli muuten aika järkytys kun oon ollut luonnon rauhassa muutaman viikon ja sitten olenkin täydessä baarissa terassilla myymässä olutta :D Onneksi yö meni aika rauhallisesti. Olin meinaan hieman väsynyt olo.

Toissayönä ei nimittäin tullut paljoa nukuttua. Päiväni pelasti ystäväpariskunta jotka ajoivat Oulusta asti luokseni. Lämmittää sydäntä tietää että on ystäviä jotka jaksavat ajaa kolme tuntia tullakseen seurakseni <3 Oli todella kiva jammailla yöllä meidän mökin pihamaalla! Kuunnella hyvää musiikkia, tanssia hooppien ja poiden kera, välillä lämmitellä nuotion äärellä.


Ystäväni toi mukanaan tulipoit ja olin aivan innoissani kun pääsin niitä kokeilemaan. Ensin jännitti aika paljon, mutta se tulen pyöritys toi sellaisen flown päälle ettei mitään järkeä. Oli hienoa hallita tulta, ja näytin jopa hyvältä kuulemma :D Ensikertalaiseksi mulla sujui heidän mukaan tosi hyvin, eikä musta näkyny mitään pelkoa tai epävarmuutta tulta kohtaan. Omat tulilelut meni heti hankintalistalle :)

Tänään olisi tarkoitus että ystäväni liittyvät seuraan mökille uudelleen. Käydään hakemassa iso kanisteri lamppuöljyä että riittää tulileikkeihin tulevallekin yölle. Nyt onkin kaikki mahdolliset kamerat ja kuvauslaitteet latauksessa että saadaan pidettyä kuvaussessio siinä samalla.

Tässä on video minusta, ensimmäistä kertaa tulipoiden kanssa :)


Odotan innolla iltaa! Tajusin että huomenna on maanantai, ja minun led-vanteen (joo, tilasin sen viimein :D) pitäisi tulla parin heti tiistaina. Siitäkin olen aivan innoissani! Puhumattakaan siitä että Samun pitäisi tulla myös huomenna takaisin kotiin <3 Olemme saamassa Turusta ystäväpariskunnan käymään muutamaksi päiväksi alkuviikosta. Kiva nähdä ystäviä ja kiva saada vähän vaihtelua arkeen.

Mulla on kamalasti kirjoitusideoita, mutta niistä sitten kun tulen takaisin kaupunkiin. Vielä olisi ainakin viikko mökkihöperöitymistä. Sitten ois tulossa arvontaakin teille lukijoille ;)

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti